czwartek, 6 października 2016

Box na chrzest i kopertówka - nówka ;-)

Witam,

Powoli nadrabiam zaległości... a jeszcze sporo prac do opublikowania zostało ;-)

Ale do rzeczy, dziś różowiutki exploding box na chrzest dla dziewczynki. Nowością jest kołyska na środku boxa, którą wykonałam własnoręcznie :-D gdyby ktoś był zainteresowany, to może jakiś kursik uda mi się wykombinować. Jakby coś - piszcie!

Druga praca, to całkowita nowość w moim wykonaniu. Już od dawna chciałam ją zrobić, ale jakoś okazji brakowało. Gdy tylko takowa się pojawiła, powstała kopertówka. Bardzo spodobała mi się ta forma i kto wie, pewnie będą się u mnie pojawiać częściej ;-)

Zapraszam do oglądania!







I ona kopertówka...



P.S. Za stempel dziękuję Magdalenie Tomaszewskiej: https://web.facebook.com/photo.php?fbid=826010144110865&set=oa.198425647003320&type=3&theater


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz