poniedziałek, 11 maja 2015

Podziękowania dla gości...

Hej:-)

Tak, jak obiecałam wczoraj,dziś pokaże Wam jakie pudełeczka udało mi się wykonać w ramach podziękowań dla gości komunijnych...

Robiłam je pierwszy raz i z efektów końcowych jestem zadowolona. Zamawiająca Pani też, więc chyba wyszło OK :-)

Pudełeczka były zamówione ze zdjęciem... bilecik ozdobiłam atłasową cieniutką wstążeczką i cekinowym niebieskim kwiatkiem, który fajnie rozświetlił całość.

 Mała armia....55 sztuk :-) dużo pracy! Wszystko wycinane ręcznie, nożyczkami precyzyjnymi, ale efekt jest!
 Zbliżenie bilecika...

 Tak się otwiera...
A w środku pyszne i delikatne Raffaello...mniam:-D

Poniżej kilka innych opcji, które przygotowałam do wyboru...


 Z wkładanym bilecikiem...
 Otwierane z góry...
 I też ciekawa opcja...pudełko z dwóch serc...

 A tak wygląda po złożeniu....


Dziękuję za uwagę! I za każde odwiedziny!

Pozdrawiam serdecznie:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz