środa, 12 marca 2014

Odważna próba

Witam:)

Nasza córcia niebawem skończy roczek i z tej okazji postanowiłam sama wykonać zaproszenia na tę uroczystość... papiery zamówiłam na allegro i są... oto efekty mojej pracy. (żeby trochę ochronić naszą prywatność, zdjęcie córci zastąpiła uśmiechnięta buźka).
                          




 Doświadczone w scrapbookingu i cardmaking rękodzielniczki przepraszam za jakieś niedociągnięcia i chętnie przeczytam Wasze uwagi i sugestie, może jakieś podpowiedzi....

A ja tak nieskromnie się przyznam, że mnie osobiście zaproszenia bardzo się podobają i chyba już nie będę więcej kupować kartek okolicznościowych, tylko będę je wykonywać sama:)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. WITAM SERDECZNIE, ZDOBYŁAŚ NOMINACJĘ I ZOSTAŁAŚ ZAPROSZONA DO ZABAWY LIEBSTER AWARD . ZAPRASZAM PO "ODBIÓR" NAGRODY NA MOJEGO BLOGA ;)
    http://lapkami-stworzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie - na przydasiowe candy - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń